woensdag 19 november 2014

Dingen die me bezighouden

Nu ben ik een nieuwe blog gestart en heb ik meteen weinig inspiratie om over te bloggen. Natuurlijk is dit helemaal niet erg. Ik heb me immers nergens vastgelegd om elke dag een stukje te schrijven. Maar om dan maar helemaal niets van me te laten horen is weer het andere uiterste.
Nee, ik ben helemaal niet bezig met huishouden, opruimen en schoonmaken. Ook al doe ik de noodzakelijke dingen wel. Ik ben op dit moment vooral bezig met mijn geloof en met de kerk. Vooral in mijn hoofd, maar ook door het lezen van allerlei dingen. Ik heb me daar de afgelopen jaren eigenlijk helemaal niet zo intensief mee beziggehouden en het is fijn om er toch weer mee bezig te zijn. Het nadeel is wel dat ik daardoor andere dingen wat laat liggen. Ik vind het lastig om wat dat betreft dingen naast elkaar te doen, terwijl dat soms wel nodig is. Vandaar ook dat het bloggen er wat bij ingeschoten is. Ik zou er wel over kunnen bloggen en wellicht dat ik dat de komende tijd ook wat vaker ga doen. Maar dan moet ik nog wel nadenken over een goede schrijfmodus. Als ik toch voor verschillende lezers te schrijven en ook te volgen moet zijn.

Verder speelt met name sinterklaas toch behoorlijk een rol momenteel hier in huis, met name in het leven van onze kinderen. Ze hebben nu echt een leuke leeftijd om dat mee te maken en te weten wat er allemaal komen gaat. Heerlijk. Ik geniet echt van die verkneukelende gezichtjes. En kinderlogica is ook op het gebied van sinterklaas heerlijk om te volgen.

1 opmerking:

  1. Hm je moet doen wat bij je past hoor, je bent nou eenmaal ook wie je bent.
    Kinderen weten heus later niet of t huis opgeruimd was, wel of het gezellig was etc etc....
    Ik vind de sinterklaas nu ook zo leuk. Doe geen gekke kadoootjes zelf hoor, heb mooi 2dehandsplaymobil gescoord :-) voor een ook voor mij nog leuke prijs:-)

    BeantwoordenVerwijderen